Om Rødde folkehøgskole

På Rødde betyr skole lange dager med nysnø under bena, timer i studio med nye låter, spennende reisedestinasjoner, nye opplevelser og mange muligheter til å prøve noe nytt. Her dyrker du ikke bare interessene dine, men vil få opplevelser og lære sammen med mennesker som kan bli viktige for deg. Grip muligheten til å lære, vokse og skape minner som vil prege resten av livet ditt. Våg noe nytt, lær noe mer.

Nærmest Trondheim

Rødde folkehøgskole – folkehøgskolen ved Trondheim! Vi ligger rett ved kommunegrensa til Trondheim – kun 15 km til Trondheim sentrum. Nær byen og nær naturen. Klikk deg rundt på kartet for å se noen av mulighetene i nærområdet!

Dette står vi for

På Rødde folkehøgskole får du mer enn fag. Her møter du mennesker som kan bli viktige for deg. Etter året sier Røddeelever at de føler seg mer klar for livet som venter; de mestrer mer, har flere erfaringer, er sikrere på hvem de er og hva de vil. På Rødde skal du både bli sett og utfordret. Her er det plass til alle typer mennesker og vi vil møte deg med respekt uavhengig av hvilket ståsted du har.

SLIK

bor du

Fritid,

rom og utstyr

Prosjekt

og fellesfag

Kristen

folkehøgskole

røddes

historie

Tidligere elever

Hør hva tidligere elever gjør nå og hvorfor året på Rødde var viktig!